Infoservis » Novinky »

Změny na webu: zobrazení vzájemných…


Změny na webu: zobrazení vzájemných… (Zveřejněno: 14.07.2015)

Jsme rádi, že jste si funkci plusek tak oblíbili – dohromady jste si jich na webech iBoys a iGirls dali už skoro sto milionů! Aby ne, je to jednoduchá a účinná metoda, jak dát tomu druhému najevo, že se Ti líbí. A teď už si můžeš jednoduše vyfiltroval ti ty, kde je vaše sympatie vzájemná. Až si tedy budeš chtít příště s někým psát, zajít na kafe nebo třeba na rande, zkus si v seznamu hodnocení kliknout na ikonku s dvěma šipkami:

 

       

 

Seznam hodnocení najdeš pod ikonkou pluska v dolním menu, ale to už určitě víš :-). A ještě pár čísel: vzájemných sympatií jste už nasbírali celkem přes 16 milionů. Ponejvíce mají uživatelé pár desítek vzájemných plusek, ale máme tu několik rekordmanů, kteří počítají na tisíce :)
Jestli máš ale vzájemných sympatií méně, nezoufej. Může to být tím, že u nás nejsi tak dlouho, nemáš fotku nebo třeba šetříš s jejich rozdáváním :-)

 

---

 

Co naopak naši uživatelé používali jinak, než jsme zamýšleli, bylo dávání mínusek. Původně mělo mínusko naznačit, že uživatel není můj typ a bude lepší, když se poohlédne jinde. Místo toho ale vzbuzovalo poměrně silné negativní emoce a žádný pozitivní přínos nemělo.
Mínuska jsme tedy k dnešnímu dni úplně zrušili.

 

Věříme, že se Ti budou tyto změny líbit. Užívej si léto! A nezapomeň, již brzy se s námi můžeš potkat na Prague Pride, kde budeme mít opět svůj stánek.

 


Abychom udrželi diskuzi pod článkem přehlednou, prosíme Tě o příspěvky pouze k tématu a pouze takové, které dosud nebyly zmíněny. Komentáře, které nejsou k tématu, nepřispívají ke zvýšení kvality diskuze či vyjadřují jen negativní nesouhlas, mohou být smazány. Vaše další dotazy, náměty nebo komentáře uvítáme na e-mailové adrese info@iboys.cz

 




Komentář může přidat jen přihlášený uživatel…
12.04.2016 15:28  
HIVPOZITIVNIExhibik
Ano souhlasím !!! Mínuska tady velice chybí, vraťte nám naše mínuska, mělo to smysl a svůj účel. 🙂
22.07.2015 03:52  
DaddyBears
Vlk se nažral a koza zůstala celá.
21.07.2015 10:23  
DaddyBears
Ta bylo a ničem už od začátku.admin nic měnit nemíní.
21.07.2015 08:51  
Startrek
Kdyby jste se raději věnovali šukání a planně tady nefilozofali nad takovou kravinou
21.07.2015 05:03  
Pollux
Tato diskuze na toto téma už začíná být tak trochu o ničem.
21.07.2015 01:59  
cerv
levis07: A kdyz má nekdo potrebu vyjádrit antipatie? (Podle Voltaira: Nesouhlsím s tím, co ríkáte, ale do smrti budu bránit vase právo to ríkat.)
20.07.2015 23:32  
levis07
ano, plus vyjadřuje sympatie, kdo je nechce vyjádřit plus nedá, proč by měl dávat ještě mínus
20.07.2015 21:39  
Tom.Guardian
minuska mi docela chybej, pac jsem hned vedel ze mi pise nejakej omezenec, takhle se muze stat, ze si s tim blbcem vymenim par vet, nez poznam, s kym mam tu cest ;)
20.07.2015 14:11  
Tiger007
kazdeho je to osobni vec komu da + nebo - zijem snad v svobodne zemi nebo ne tak proc je rusit.
20.07.2015 11:41  
Pel-Mel
Mínusek je škoda a budou mi chybět. Je fakt, že různí tupci je tu dávali jen ze srandy nebo škodolibosti, nicméně navzdory tomu jako nástroj pro pro vyjádření nesympatií měla zůstat zachována.
19.07.2015 23:48  
tommy196
Jabamiah A co se stalo, zes dostal minusko? Byl drazsi chleba? Kdyz je nekdo tak nechapavej, ze pro nej odpoved pozdejsi nez 5 minut je moc, tak je to vul, aspon se projevil vcas, nez bys na to prisel v realu. ALe napad David19, ze ignory by mi proste zmizely z iBka, nejni blbej. Ale to by nebylo "slunickovy", to je diskriminacia" jak rikaji nasi socialne prizpusobivi a nepotrebni :))
19.07.2015 22:42  
pepin.o
chyba... tady je prasat co by si aspoň to - zasloužily...
19.07.2015 19:17  
eddo
aj ked ja som dostával väčšinou pluská a mínusiek len pár, ale to bolo asi len zo závisti nejakého zamindrákovaného, lebo nikdy sa mi k tomu nemal odvahu vyjadriť, nemal som ani šajnu kto to bol a prečo ho serem. v reáli by ani nezakoktal...
19.07.2015 18:55  
ravv
a jeee, dalsi "slunickovy" web, co dovoli jen krasu a lasku... trapne, to zruseni minusu...
19.07.2015 18:52  
eddo
dobre že ste zrušili mínuská, robilo to len zlú krv
19.07.2015 16:36  
cerv
@Jabamiah: To ti prislo správne a díky tomu mínusu jsi mel moznost hned rozpoznat, ze je blbé nejen "to", ale i dotycný sám. Tobe samotnému to - bych rekl - sotva zpúsobilo nejakou újmu.
19.07.2015 15:57  
Jabamiah
Mne sa to páči lebo som dostal mínus aj za to že som sa dotyčnému neodzdravil do 5tich minút. Prišlo mi to blbé.
19.07.2015 02:31  
cerv
Co to tady je? 😱 Svúj príspevek jsem odeslal jen a pouze v 03:25, v 04:28 jsem nic nepsal!
19.07.2015 02:28  
cerv
tommy196 1:42 - a to bylo práve to, proc byla mínuska odstranena. Tvuj kamarád je proste a neomalene zneuzil jako nástroj na diskriminaci debilú.
19.07.2015 01:25  
cerv
tommy196 1:42 - a to bylo práve to, proc byla mínuska odstranena. Tvuj kamarád je proste a neomalene zneuzil jako nástroj na diskriminaci debilú.
18.07.2015 22:14  
champagnier
no ja nevim,ale mne ta "vychytavka"nejak neohromila.mne kdyz se nekdo libi,tak mu napisi a nedavam mu plusko.
18.07.2015 21:35  
David19
tak zase o krok blíže facebooku, už máme jen líbí se mi.. teď tedy, prosím, lidi v ignoru aby se nikde nezobrazovali a já jim...
18.07.2015 17:06  
INSTALATER
pluska sou k hovnu sprominutim,kdyz je me nekdo nesimpatickej tak mu bud napisu nebo nenapisu...
18.07.2015 14:41  
Like.No.Other
minuska boli super, takto sme lahko odhalili, kto je psychycky labilny. Ja by som ich vratil spat. Vzdy som sa tak z chuti zasmial, ked som dostal minus od osoby, ktoru som ani nenavstivil...
18.07.2015 13:35  
frodl
Možná bych zavedl hodnocení jako ve škole. Od jedničky do pětky jak se mi kdo líbí a vidět by byl pro lidi třeba i veřejně průměrná známka😀
18.07.2015 13:31  
frodl
To bude k vzteku pro lidi, kteří zde mají registraci jen kvůli tomu, aby druhým bylo uděleno mínus😀 Je zde plno nicků, kteří dávají mínus úplně všem. Viz nick minusacek a mnoho dalších.
18.07.2015 13:12  
FILIP111
Dobre ste to urobili,minuska používali dosť divne
18.07.2015 12:14  
lolpop
dostanem za deň 20 plusiek a nikto nenapíše tak prečo to tu je vlastne!?
18.07.2015 12:11  
lolpop
zlepšite mobilnú verziu
18.07.2015 12:07  
lolpop
Ahojte !!! hlúposti vy na tomto iboysi meníte !!! tie mínuska a pluská tak to je blbosť ! .... mohli by ste zmeniť aby v mobilnej verzii bol CHAT !!!! potom by ste mohli zmeniť-zlepšiť že by sa dalo cez mobilnú verziu nahrávať fotky do profilu a že by sa dalo ísť do galerie cez mobilnú verziu pretože keď niekto má v albume fotky tak sa cez mobilnú verziu sa nedá pozrieť a to je chyba! ďalej by ste mohli zlepšiť vyhladávanie v mobilnej verzii pretože keď chcem niekoho vyhľadať napriklad len "aktívnych mužov" keďže som pasív tak sa to nedá !!! to vyhladávanie by mohlo byť v mobilnej verzii lepšie! alebo cez mobilnú verziu by sa mohol dať zrušiť aj profil ! veď ZLEPŠITE TU MOBILNÚ VERZIU !!!!!!!!!!!! vy tu riešite minuska a pluska a stejne tu davajú pluská a ani nenapišu!!! tak načo to tu vlastne je!!!?????? vy zlepšujte ten iboys a nie blbosti riešiť! na to je všetko! Čaaaau 😉 🙂
18.07.2015 08:46  
tommy196
inteligentni_lvicek ja si davam komunikovatelny lidi do oblibenych, nikde to moc videt neni a mam klid. Akorat to je docela opruz, je toho nekdy dost, ale mam trochu prehled
18.07.2015 08:42  
tommy196
caught Tak ja taky a specialne s jeho "darcem", bo ten prave timhle zpusobem sondoval, eslt komunikuje s normalnim tvorem nebo s debilem. Nez to tu zrusil, tak jsem byli kamaradi, byl bohuzel zdaleka a "ochotnej" i k leccemu :)
18.07.2015 07:01  
caught
skoda, docela jsem se bavil kdyz jsem dostal minusko...
17.07.2015 21:03  
inteligentni_lvicek
Co takhle nějaké interní minusko? Podle kterého by se dalo filtrovat hledání. Znamenalo by to "tenhle člověk mě nezaujal a nezaujme". Prostě aby člověk, když hledá někoho na seznámení, odfiltroval lidi, u kterých už usoudil, že se mu nelíbí, že nemají zájem apod.
17.07.2015 20:47  
tommy196
cerv tak tohle cos napsal včera před půlnocí, za to tě sice můžu pochválit, tak to funguje už všude, ale nic se s tím už snad nedá dělat. Důsledek jednoho debilního českýho úsloví" Moudřejší ustoupí" Komu asi, blbovi a už maj navrch
17.07.2015 13:17  
MazellBoY
Mínus mě chybět určitě nebude nikdy jsem ho nepoužil, přece ho nebudu dávat někomu kdo se mě nebílý a já jej neznám. Ale do ignorace jsem dávat musel pokud mě někdo obtěžoval a nebo mě posílal ftáka se sýrem. A DaddyBears to tu napsal dobře plně sním souhlasím +++
17.07.2015 11:00  
CAMERLENG0
Uvital by som hodnotenie férovosti , čiže je tento človek čestný?
16.07.2015 21:55  
artex
minusek je skoda, docela dobre odhalovala ruzne druhy sociopatii :-) A co treba naopak nejake dalsi vhodne symboly pridat?
16.07.2015 21:36  
cerv
Bohuzel az prílis mnoho lidí na tomhle svete má úhel rozhledu rádu prostorových vterin. Nechápou poselství, která si lidé predávají, ani nástroje, jez k tomu pouzívají. A z titulu svého silne omzeného vnímání a chápání jim nejradeji zakazují, co zakázat lze.
16.07.2015 20:12  
genn_pas
..tak nevím,+ -? význam?čeho?spíš bych to tady řešil jestli je to tady dostatečně o seznamce:) nebo se to tu stává galerii penisů skrytých rádoby heteraku :))
16.07.2015 19:34  
Atrey.
jenom souhlasím :p když se mi někdo líbí , dám plusko ... když ne tak mu ho přece nedám jednoduchý . mínuska byli stejně k ničemu ;)
16.07.2015 19:26  
DaddyBears
To Rapidheus:Už tě mám v ignoru.Taky řešení.
16.07.2015 14:34  
Rapidheus
Vemte si příklady od L. holek. Ty na svých webech též mínuska nemají protože vědí, že to tam nemá co pohledávat na seznamce. A mi jim děláme vždycky druhý housle.
16.07.2015 14:27  
Rapidheus
Ano přesně tak. Mnozí si zde na mínusech vybudovali jakousi morální sít a spletli si seznamku s diskriminačním webem. Hlavně že gayům vadí diskriminace heteráků ale sami by se potříleli kdyby jim místo mínusek byly dány zbraně
16.07.2015 14:26  
Anariko
... to stejné může platit i na plusko. -.-
16.07.2015 14:25  
L.o.v.e
Všade nájdeš aj takých aj takých a už keď ti tak to mínusko veľmi chýba,tak to dotyčnému napíš,že sa ti nepáči. Skôr je smutné,že mnohí hodnotia a ani nepoznajú dotyčného. Keď chce niekto svoje péro vystavovať nech sa páči,však je to jeho právo a každý si urobí svoj úsudok,na to mínusko netreba.
16.07.2015 14:22  
Anariko
Diskriminace upřímných lidí, co používali mínusko! O.o Btw, zrušil bych v tom případě totálně to hodnocení... Ať si každý napíše dotyčnému, že je krásný a úžasný ne?
16.07.2015 14:22  
Tomboy75
Souhlasím s L.O.V.E. mínuska k seznamce nepatří.
16.07.2015 14:20  
Anariko
Slušní lidi na ibku... Ah... Čůrák sem, čůrák tam... Jistě. Dobrej vtip dne.
16.07.2015 14:20  
L.o.v.e
Anariko: Ak sa ti niekto nepáči, iste nebudeš písať, či zoznamovať sa,účelom zoznamky je komunikácia a prípadné zoznámenie,nie odsudzovanie iných
16.07.2015 14:18  
Rapidheus
cerv: mínuska začali používat lidi zákeřní . Dávali je už jen za pár vět, dávali je z rasistických důvodů , dávali je za postavu i za vzhled a to jsou jaké měřítka podle tebe ? slušný člověk mínus nedá i kdyby padali trakaře a povznese se nad tím. Mínuska jsou znakem agrese a utoku. Mohou být příčinou,že dotyčný přestane chodit na seznamku a seznamka tím ztrácí na serioznosti
16.07.2015 14:15  
Anariko
L.o.v.e: V tom případě, proč dotyčného nemůžu upozornit na to, že se mi nelíbí?
16.07.2015 14:12  
L.o.v.e
Plusko má za úlohu nie hodnotiť,ale upozorniť dotyčného,že ho niekto zaujal,mnohým akosi nedošlo,akú funkciu má,čo znamená,že mínusko bolo úplne zbytočné a mnohí z nízskym IQ ho zneužívali,nič rozumnejšie ako zrušiť ho. Chválim iboys.
16.07.2015 14:12  
cerv
Kdyz uz se rusí mínusy, tak se - jak tu nekterí poznamenávají - ty plusy ovsem rovnou múzou zrusit taky, stejne jako polovicka dalsích funkcí, které tu jsou, kdyz se to vezme podle tehle merítek, naprosto zbytecné. Proc luxus, kdyz se dá vyjít i jen s dohola oklestenou kostrou? 😛
16.07.2015 14:09  
Anariko
Kdyby jste místo těch blbostí, jako je zrušení (bezdůvodně) mínusek, třeba vylepšili android aplikaci, nebo udělali něco s fake profilama... Či nový vzhled webu. Ale né.. vy zrušíte mínuska jen pro to, že teplé citlivky nerozdejchali mínuska. Hezkému klukovi plusko dát můžu, ale škaredému mínusko ne? Aaah... Dokonalá logika, fakt. -.-
16.07.2015 14:01  
Vaclav19
ty mínuska by se tu ale občas hodily
16.07.2015 13:39  
Rofin
Ahoj . S údivem tu pročítám hodnocení zrušených mínusek. Nějak se vytratilo proč ta mínuska byla . Nemyslím si že záměr zřídit mínuska byl urážet a zahambovat . Ano jsou tu i postižení mezi námi a nikdo se nepozastavil na počet mínusek oproti jiným . Z toho plyne jediné ... je v pořádku že ti seberou to co neumíš používat .
16.07.2015 13:09  
Rapidheus
cerv: vozíčkáři jsou hodně po seznamkách a to že si vyslouží už na začátku mínus už jen proto že sou na vozíku a že to mínus někdo použil jen k tomu aby se na takovým dotyčným podepsal sou ubohostí na to snad ty mínuska nejsou. Nebo dáme mínus jen proto, že má někdo místo 50 kg 150 kg ? To je jistě ten důvod proč tu mísnuska byli že ? Uvědomte si že sami chcete rovnoprávnost a sami jí nemáte když hodnotíte lidi už jen podle vlastních povrchních hodnot. Zamysleli jste z jakých důvodů ty mínuska jsou ? Za uplný píčoviny a ted jim to strašně chybí. Pořád mají k dispozici ignor , tím si můžou značkovat aniž by výrazně škodili když maj tu potrebu někoho hodnotit. Sám vidíš i tady v diskusi za co by ty lidi mínuska nejradši dávali a na to ty mínuska opravdu nejsou za potrebí.
16.07.2015 10:01  
Cio13
a právě proto se domnívám ač plus či mínus je to ybztečné
16.07.2015 10:00  
Cio13
Před pár dny jsem dostal mínus... Nemálem jsem skákal radostí u Pc, že se i Já konečně někomu nelíbím.. ač jsem slušně poděkoval a potěšilo mne to, dotyčná osoba nebyla tak ochotná mi odpovědět. Jak smutné když vidíte jak ho máte denně v návštěvách..
16.07.2015 08:52  
Vlado
Domnívám se, že je to dost jedno. Vzhledem k tomu, že se tady najdou i tací nesvéprávní pitomci, kteří ti dají plusko a zároveň tě zařadí do ignoru (abys jim nemohl třeba poděkovat) ...
16.07.2015 08:47  
Detailista
Zdravím všechny,super tah....
16.07.2015 08:43  
MAESTRAL
...a dat niekomu minus,ci ignor len preto,ze nie je sympatia alebo si dovolil navstivit moj profil x krat? sorac,no to som potom debil.ci sa to niekomu paci,alebo nie-plavime sa na jednej lodi.
16.07.2015 08:42  
Myshaq
Pobavilo mě, kolik rozhořčených reakcí vyvolalo zrušení mínusek na iboys. Milovníkům "spravedlnosti", kteří se nedokáží s tímto krokem smířit, navrhuji zavedení pozdravu "špatný den". Pozdrav "dobrý den" je přeci nespravedlivý a v dnešní společnosti přežitý. Přijdeš do obchodu, prodavačce se nelíbíš, prostě nejsi její typ, tak ti popřeje špatný den, ty jí to můžeš obratem vrátit a hned bude na světě lépe.
16.07.2015 08:34  
MAESTRAL
hiodnotenie by som uplne zrusil.plus,minus,ignor-naco.vazeni,ako mozte hodnotit cloveka,ktoreho ste v zivote nevideli,neviete,aky v reale vobec je.a hodnotit len podla fotky? to je maximalne povrchne.suhlasim s nazorom,ze ak je mne,ci ja som niekomu sympaticky,tak si to napiseme.
16.07.2015 08:31  
leery
Změna, kterou vnímám jako přínos. Díky, že se snažíte zlepšovat.
16.07.2015 07:25  
Kalokagathia77
Minuska měla svůj smysl. Výjimečně jsem je dal (cizí fotky ap.). A pokud u někoho minusko vzbudilo "silné negativní emoce", tak s ním asi není něco v pořádku. V životě taky není vše jen pozitivní. A místo silně negativ. emocí se dotyčný může zeptat, proč mu bylo dáno minusko. Teprve potom se může rozčílit, pokud je důvod malicherný. Odteď to tady bude jen pozitivní a sluníčkové.) Teď v sobě budeme "silně negativní emoce" dusit a nebudeme moct dát minusko. Jako na Facebooku, tam taky není "To se mi nelíbí".)
16.07.2015 06:47  
branko23
Tak teď lituji že ty mínuska zrušili. Prohlížel jsem inzeráty a když jsem se chtěl mrknout na profil, tak se zjevilo /profil nebyl ještě aktivován ,nebo byl zrušen.
16.07.2015 06:24  
branko23
a tak když zrušily minuska tak se mohli zrušit i pluska. pokud se mi bude někdo zamlouvat a v profilu bude mít uvedeno koho a co hledá, tak mu jednoduše písnu a je to!Buď to klapne,nebo ne.
16.07.2015 05:23  
Vjaceslav
Allahu Akbar !!!
16.07.2015 04:59  
Pollux
kexik_white: Ano, přesně tak. A o to právě jde, aby se tenhle web začal konečně používat k tomu, k čemu byl původně vytvořen. K seznamování vážení. Pro ty, co to nepochopili, tak hádky, pošklebky, rozhazování jedovatých slin a podobné aktivity, patří někam na hlavák a ne na seznamku.
16.07.2015 04:35  
change_is_life
Je to výborné, těmito kroky iboys směruje k tomu, aby uživatelé opravdu mohli mnohem lépe dosáhnout toho, pro co sem přišli - seznámit se, najít přátelství, rozvíjet vztahy. Vlastnost, která jen jitřila emoce a k seznamování nijak nepřispěla, je nyní pryč. A to je moc dobře, ti, co funkci používali k rozhazování jedovaté sliny, mají nyní utrum. A to je moc moc dobře podpořit tak ty, kteří se na druhé nechtějí šklebit formou mínusů. Dalším krokem by bylo skvělé, pokud bych si mohl uplatnit filtr na celý web - tj. zneviditelnit si profily např. bez fotek, a tím si ještě víc zkrátit cestu k těm, kteří skutečně něco zajímavého nabízejí :)
15.07.2015 19:09  
tommy196
cerv az dostane nekdo labilni misto minuska rovnou ingnor, tak se z toho spis zhrouti, pokud teda sem vubec leze a s timhe nepocita. Ale rusit jednu stranu hodnoceni mi pripominá volby za bolsevika - "volit" si mohl, jenom jeden spolek stran, akorát kdyz ne tak byly problemy.... treba zdejsi v tom vzali insiraci nebo v EU, to je totez v bledemodrym
15.07.2015 18:52  
cerv
fateles 16:01 > Kde se múzu k tomu tvému prohlásení pripodepsat?😉 Rapidheus: Je politováníhodné, kdyz je nekdo na vozíku a jiste je dobré si dobre uvázit, kdyz nekdo nekomu takovému chce dát mínus. K nicemu ovsem nepovede, kdyz se zdraví z nejakého ohledu vúci telesne postizeným budou na kazdém kroku omezovat a svazovat si vsechny moznosti, které se jim diky jejich dobré kondici nabízejí i tam, kde se to hendikepovaných zádným zpúsobem nedostkne - potazmo zde, zakazovat vsem dávat mínusy, protoze je tu 1 promile lidí, co by prípadne nekomu takovému dali nevhodný mínus. A na druhou stranu uz se mi stalo, ze me takový telesne postizený (byt ne vozíckár) kontaktoval, profil mel v celku sympatický a já se tedy s ním snazil komunikovat jako v podstate s kazdým jiným. Jeho chování bylo ovsem takové, ze jsem si ríkal, ten by opravdu zaslouzil mínus. Ale holt, já v takovýhle prípadech radeji volím resení typu 'vlez mi na hrb' a prestal jsem mu proste odpovídat. Takze ono chránit telesne postizené za kazdou cenu, jako by byli z jemného kristálového skla, taky není to pravé. Ti, kterí svého nestastného postavení zneuzívají, ty není co setrit. A z tech ostatních o to myslím vetsina takovýmhle zpúsobem ani nestojí. Kdo nejakou sebedúveru má, at uz na vozíku nebo na vysokém lane bez síte a balancní tyce, tomu ji takový minus sotva vezme; kdyz je z nej az za hrob nestastný, tak tu sebedúveru nemel uz pred tím a jen nevím kolik plusú mu tu správnou taky nevybuduje. A konec koncú i vozíckár má právo chtít ostatní hodnotit jak +, tak i -. Kontaktní platforma, kde chybí moznost negativního hodnecení, není zalozená na vzájemné úcte, ale na trapném pochlebování.
15.07.2015 18:48  
Pollux
Je to seznamka. Vím, opakuji se tu už asi po třetí, ale zkusím se vám pokusit vysvětlit princip, co tím bylo zamýšleno: Někdo se mi líbí, dám mu plus, buď bude reakce vzájemná a dojde ke konverzaci a seznámení z druhé strany a nebo nebude. To je celé. Pokud se mi dotyčný nelíbí, nebo já jemu, tak zkusíme štěstí každý jinde a není potřeba se dál sebe všímat. Proč máte pořád potřebu někoho nějakým způsobem hodnotit? A jak koukám podle vašich příspěvků, tak nejraději negativně.
15.07.2015 18:44  
matreex
jo díky chlapci,změny jsou dobrý
15.07.2015 18:29  
sport_kluk
Tady má někdo mindrák z toho, že dostával hodně mínusek, co? :-)
15.07.2015 18:13  
Rapidheus
to jo, ted maj leda tak k dispozici ignor místo mínusek ale to nikoho trápit nebude už :-D a jestli si chtěj vést evidence, tak at se pro ně zřídí treba poznámkový bloček a tam at si uřadují s kým se budou bavit a ským ne :-D :-D
15.07.2015 17:25  
LaDvi30
me minuska nevadila. Alespon jsem mel prehled kdo hned nestoji za to si povidat a kdyz to dal nekdo hned bez blizzsi konverzace hned bylo jasno ze nema cenu si psat
15.07.2015 17:18  
Rapidheus
Vůbec nechápu co je komu co do vzhledu druhých nebo za nepovedný profil . je to snad vaše věc ? Koukejte si na vlastní nepovedené profily a nemontujte se do cizích. Ta potreba montovat se do druhých a rozdávat jim mínus je asi pro vás důležitější. Spadla klec vážení co ?
15.07.2015 17:07  
Rapidheus
ted už mají jenom funkci ignor tak at jim to slouží ? :-) ted si tady ani neškrtnou :-D
15.07.2015 16:47  
xsetting
skvely krok
15.07.2015 16:25  
branko23
Já osobně bych to nechal jak pluska tak mínuska, jen bych rozšířil funkce hodnocení o položky zda hodnotím za vzhled,nebo za povedený profil ,či názory dotyčného na svět. Někdo se mi nemusí líbit vzhledově,ale může my být blízko názorově,nebo zájmově,či duševně.
15.07.2015 16:10  
martin.83
Já osobně jsem mínuskem označoval jen lidi se kterými se nechci bavit, resp. ti co si zde vystavovali cizí fotky jako vlastní. Jasně můžu si napsat poznámku, ale prostě nějaké rychlé označení člověka se kterým si nemám co říct a osloví mě mi teď prostě chybí, takže abych si opět prohlížel profil a zjišťovat co je to za člověka, zda jsem ho jen nezapomněl hodnotit... V podstatě jste ukradli, to co jsme tady X let cvakali a nemáme se na to kde podívat. Jsem tedy pro mínuska, ale neveřejná, aby to teda nikomu neubližovalo a mohli se lidé seznamovat, ale zároveň abych věděl, že se já seznámit nechci ;-)
15.07.2015 14:55  
Rapidheus
Je to darebáctví a ukázka hnusný povahy na to není co jinýho říct. Kdo si přeje tuhle křivou funkci tak je darebák a spodina společnosti nemající obdoby.
15.07.2015 14:37  
Rapidheus
fateless: Mínuska jsou nástrojem zbabělců a seznamky to kolem vědí a žádná seznamka si neveme na triko tuto špatnou funkci. Pokud se bez toho tihle primitivové neobejdou tak potřebují mínuskem sdělovat negativní názor pak jsou sami negativní a mají potrebu ostatním ničit sebevědomí a snahu se seznámit. Když už máš potrebu se s někým nebavit tak se s nim nebav a nebo mu sděl do zprávy když už to nevydržíš. nebo si tak hloupej a schováváš se za nějakou červenou značku ? To máš potřebu si takhle lidi značkovat jak pes ?
15.07.2015 14:34  
misko777
pluska a minuska sou nezmysel co nahradit ionam chci na rande a nechci jinak jen pluska mi přide nelogické, tady je stejně vic o vystavovani než o seznámovani
15.07.2015 14:27  
Rapidheus
fateless: To není logické teda. Jestli si myslíš, že mínusko je znakem inteligence pak patříš mezi ty, co mínuska nelogicky a cíleně zneužívají na úkor dělat jim zle. Zoufalá výmnluva, že mínuka přinášejí někomu na vozíku přínos vysvětlíš jak ? Též že jsou logická ?Jak si taková seznamka co má tuto funkci na svědomí může připadat kvalitní ?
15.07.2015 14:03  
palik1980
Připojuji se k většině kteří jsou za že mínuska zde byla jen zneužívána členy seznamky.
15.07.2015 14:02  
fateless
oprava poslední věty "Líbí, nesmím se vyjádřit"
15.07.2015 14:01  
fateless
Rapidheus: má-li být plusko vyjádřením sympatií a "líbí se mi" pak je logické mít i mínusko. Pozbytím mínuska je uživatelům pozbyto právo vyjádřit i negativní názor na osobu, se kterou se bavit nechce. Je fajn říkat "jen pěkné věci" ale taková spoelčnost pak roste na falšných ideálech ztrácí se schopnost říct i negativní a konstruktní kritiku. "Líbí, nelíbí nemám názor" nahradilo "líbí, nemůžu se vyjádřit"
15.07.2015 13:58  
dostanesnaholou
Zrušení minusek kvituju, uživatelé je opravdu používali nesmyslně.
15.07.2015 13:22  
Rapidheus
Virtualitou dnes všichni žijí , na základě virtuality se dělají i životní rozhodnutí. Mínus může vzít celkovou sebedůvěru jedince kord když se udělují minuska lidem , kteří jsou treba na vozíku a nezapadají do klasických seznamek. Lidi rádi hodnocením ubližují a mohou tím zapříčinit tragické následky. Ostatní weby to už dávno vědí co si tím berou na triko. Ten kdo chce mínuska obnovit je právě z těchto ničitelů a to je hlavní důvod proč se ted ozývají, protože nemají prostředky ted.
15.07.2015 13:04  
Rapidheus
Mínuska jsou špatnou vybaveností seznamek. Všimněte si že žádné jiné seznamky mínuska nepoužívají. je to funkce slabochů a těm co chtějí druhým škodit . Jiné weby už na to dávno přišly.
15.07.2015 13:04  
cerv
Jeste bych dodal, ze minimálne polovina mínusek, co jsem kdy dostal, pro me byla prílezitost navázat s dotycným kontakt. A ty kontakty trvají do dnes, s nekým jen sporadicky, s jiným casteji, zádný z tehle vztahú není spatný, s nekým dokonce velmi dobrý.
15.07.2015 13:04  
workouter84
to je jednoduché. Teď místo bezemočního neutrálního mínuska dotyčnému rovnou střihnu na okno, co si o něm myslím slovně. Jsem zvědav, kolik z této potřebné pravdy bude mít ženských s pérem plačtivku. Možná víc, než z mínusek.
15.07.2015 12:36  
allittlesun
som za obnovenie minusiek.. Jednoduchy a uzitocny sposob zistenia, ci je clovek zvedavy..
15.07.2015 12:31  
AndrewDenisBlack
Tolik buzen, co mělo svoje profily a svou existenci na světě založené na udílení mínusek teď bude hromadně páchat žiletkové dýchánky v masových hrobech. :D To jste nemysleli na ty nebožátka, která nežila pro nic jiného, než pro lupnutí mínuska každému druhému člověku? :D Hanba vám. :D
15.07.2015 12:17  
r240
Jo, je to dobré rozhodnutí, protože seznamka má sloužit především pozitivní věci a to seznámení a komunikaci. Hlavně bych sem na seznamku netahal politiku (jak tak koukám, už se o ni bylo opřeno), protože ta do postele nepatří. Pokud je někdo debil a někdo potřebuje do postele inteligenta, možno debila prostě překročit a jít dále. A nehrajme si na seznamce na moralisty nebo na mravnostní policii - i svatouškové, když nakonec dojde na věc, bušej do toho jako smyslů zbavení...
15.07.2015 10:36  
brnovenkov
Já osobně taky dal to mínus,ale ne pro legraci,ale pro totální debilitu některých tady.Pokud jim nejsi po vuli,tak jsi ubožák,a jiné hnusné věci.Takové si zaslouží mínus a třeba i zrušení profilu.Pokud si tady chce jen někdo pokecat,tak at jde jinam.Pokud nic nehledá,tak co tady dělá,kouká na fotky a nebo uráží druhé.toto je špatný tah od admina,,,,spíš at se zaměří na falešný fotky.
15.07.2015 10:31  
CAMERLENG0
Niekedy sa stávalo, že mínusko som dostal od niekoho s kým som nepísal a nepoznal ho :-D
15.07.2015 08:00  
MacMac44
Ked uz boli odobrate tie minuska, kedy konecne zavediete moznost nahlasit falosny profil? FAKE profilom som daval automaticky minus. Spravca si moze falosnu fotku overit lahko pomocou google, sam tak falosne profily odhalujem. Pri nahravani fotiek je predsa napisane, aby sa nenahravali cudzie fotky. Myslim, ze by bolo na case zacat to trochu kontrolovat a trochu to tym podvodnikom a klamarom stazit.
15.07.2015 07:33  
tommy196
Jsem si uvědomil, je to teď jak se teď říká "politicky korektní", by se někdo, nedejbože náhodou neurazil a neutrpěl psychickou újmu. To sice nikomu tzv. neškodí, ale dělá z něj neodolný a ovladatelný blby...
15.07.2015 07:25  
tommy196
SD_ jak jsem napsal, vadilo to psychicky labilním jedincům, kteří nepochopili, že tohle je virtuální svět a jde v podstatě o ho.... JEn ty odkazy kamkoli jinam, jak píše DaddyBears jsou dost podraz... Holt Velký bratr potřebuje info odevšad. Spíš je to impulsem k tomu odsud vypadnout...
15.07.2015 07:22  
tommy196
SOuhlasim s workouter84 a DaddyBears (s kterým se sice zrovna nemusíme, ale uznám jeho rozumný názor) a dalsima minuska byla taky zpětná vazba, buď mi to dal debil nebo nekdo s kým bych si nepadl a bylo to jasný. KDyž je někdo psychycky labilni a rozhodí ho to, je to jeho problém, ne můj a nikoho dalšího. tady to je jako v životě o vzájemných sympatiích i antipatiích jako v reálným životě.
15.07.2015 07:20  
SD_
Nechápu o jakém zneužívání mínusek se tu hovoří. Pokud v někom virtuální internetové mínus vyvolá negativní emoce. měl by se nad sebou vážně zamyslet. Nechápu správce, že tento povedený selektivní nástroj zrušil pod nátlakem plaček.
15.07.2015 06:58  
Pollux
Je to seznamka vážení a ta je o tom, že se mi buď někdo líbí a kontaktuji ho, nebo nelíbí a nevšímám si ho:-) Proč někoho označovat plusem nebo mínusem. Fakt zbytečnost.
15.07.2015 06:54  
Masinfira
Hezký a co zrušit i pluska...jsou tu teď zbytečný když je zrušená druhá varianta hodnocení...pokud to má sloužit jak tu admin píše ke vzájemným sympatiím,tak je snad možnost vytvořit tlačítko nějaké jiné barvy s "S" v kroužku aby dotyčný věděl že je mi sympatický a nemusím ho urážet pluskem když je o generaci mladší a nemá o komunikaci se staršími zájem.Prostě když není možnost výběru v hodnocení,tak je ideální plusko zrušit také a zavést tlačítko sympatie...buďto je mi někdo sympatický nebo není a podle toho mu to dám na jevo a nebudu nikoho přivádět k šílenství kladným nebo záporným hodnocením.
15.07.2015 06:12  
askalafos
Dávám mínus zrušení mínusek
15.07.2015 06:11  
palcino
tiež by som vrátil mínusy.. dával som ich a mnohokrát som ich použil ako označenie, že som si s tým človekom nerozumel, čo som tomu dotyčnému vysvetlil.
15.07.2015 06:09  
alben90
i když byla podstata mínusů zamýšlená jinak, v praxi byly zneužívány. já osobně jsem nikdy nikomu mínus nedal, na rozdíl od druhých nemám potřebu hrát si na boha. víte, ono dostat mínus od někoho, koho jste v životě neviděli, a ještě si vás ihned zablokuje, je přinejmenším pofidérní. zrušení mínusů tedy považuji za kladnou změnu.
15.07.2015 05:09  
workouter84
vrátil bych mínuska. Sám jsem nedal tuším nikdy ani jedno, ale byla to fajn zpětná vazba. No a jestli mínuska vyvolávala špatné emoce? Svět je holt takový. Nemazlí se s nikým a průměrný člověk, takže i průměrný gay, se v životě musí poprat s tolika horšíma věcma... Takže jestli někoho dokázalo rozhodit mínusko, jen se zocelujte týpkové. Přišel váš čas ukázat, že jste to právě vy kdo má nárok přežít a obstát. Já osobně jsem na mínusko reagoval provokativním pluskem a poděkováním za hodnocení. Jednou jsem ho dostal za to, že nemám Gayphone 6, druhé mi bylo naděleno nějakým jiným mindrákem... Však na to mají právo. Když je Iboys párty, mají možnost mi to říct osobně, v davu mě nejde přehlédnout, ale neřeknou. I pro mě to byla zpětná vazba, včetně toho, když někdo ve svých poznámkách řešil druhé, když mu dají mínuska. Věděl jsem, že člověk s takovými starostmi pro mě = NE! Takže abych ty kecy shrnul, za mě zrušení mínusek jednoznačně krok zpět...
15.07.2015 03:51  
dannybrnoau
++
15.07.2015 03:05  
DaddyBears
Myslím si,že odstzranění mínusek není krok správným směrem.Po mnoha letech admin svévolně mění pravidla.Vnesl do mého systému hodnocení profilů pouze zmatek.Mínusy jsem si označoval místní "heterosexuály",kteří tady hledají pouze sex s klukem nebo vážná vztah s klukem.Tito uživatelémi připadali jako magoři a chtěl jsem si je nějak odlišit,ale zároveň nechat možnost další komunikace.To teď odpadá,protože mi nezbývá jinak,než dát tyto profily do ignoru a tím jim upírám možnost vysvětlit jejich postoj.Za další špatný krok považuji odkaz,to se mi líbí na facebooku.Co je pro boha komu do toho,kde se kdo pohybuje.Je to hrubý zásah do sokromí každého z uživatelů tohoto webu.Velký bratr pracuje na každé úrovni našeho života a potom se divíme,co všechno na nás kde vytáhnou.Myslím si,že by admin měl podobné kroky konzultovat s uživateli např. místním referendem.A když nic jiného,tak by se mohl alespoň opřít o nějakou většinu.Takhle je to pouze na jeho svévoli.Kde skončí jeho aktivita?Vím,že můj názor nikoho nezajímá,ale nemohl jsem zůstat mlčet.Dále už budu reagovat pouze slovy No comment.Je to velká škoda.
14.07.2015 23:19  
Evasi0n
Minus jsem dostaval od chlapu na kterych profil jsem ani nahodou nikdy nejuknul . Takze jsem nechapal vlastne proc. No bylo mne to vlasne jedno ,ale dobrej napad.
14.07.2015 22:28  
sport_kluk
Mínuska jsme si dávali s kamarádama, bylo to víc než plusko. Teď už je iboys stejně sterilní, jako fb.
14.07.2015 22:21  
Terry.Bubblestorm
Vraťte mínuska :-(
14.07.2015 22:01  
mirmass
Dobrá změna s mínuskama :) většinou to dávali lidé bez fotek a nebo zamindrákovaní jedinci kteří tak ventilovali svoji flustraci a k ničemu to nebylo, placen nahoru :)
14.07.2015 21:40  
cerv
@bear_ul: Jestli "jen", bych si nebyl tak jistý, pravdu más aspon cástecne v tom, ze cast. Ale jak chces ted takového zamindrákovaného debílka rozpoznat? Nezrídka to byla jediná moznost, kterou se jednoznacne jako takový vcas! prozradil, stejne jako zamindrákovaní debílci, co kvúli tomu, ze dostali mínus, zacnou lézt po zdi.
14.07.2015 21:36  
cerv
A udelený minus, který treba dostanu, i kdyz me mozná v 1. momente nepotesí, múze být také základem plodné diskuze, která k necemu vede. To ted holt nejde. Zrusení mínusek je v mých ocích citelné ochuzení mozností na ibojsech. Melo významný opzitivní prínos, treba práve v tom, ze nekdy i vzbuzovalo pomerne silné negativní emoce, abycvh se prímo vztáhnul na zdúvodnení administrace. Kdo neumí takovéhle hodnocen~´i prijmout s nadhledem, je to ciste a jen jeho osobní problém, kvúli kterému se nemusí ted vsechno stavet na rasy. Vidím takovéhle úpravy jako cisté mrhání prostredky platformy, obzvlást kdyz pak dostanu zdúvodnení pro zrusení nekterých substanciálních funkcí, jez me privede do znacných technických obtízí, ze udrzení dané funkce by bylo prílis nákladné.
14.07.2015 21:27  
bear_ul
mínuska dávali jen zamindrákovaní debílci. iBoys udělalo správně. Buď se mi profil líbí nebo na něho nereaguji.
14.07.2015 21:21  
Fason
ano je to tak lepší
14.07.2015 21:17  
aydam
Mínuska byla pro neomalené uživatele, kteří postrádali slušnost a dostatek mužnosti, odpovědět na slušně položené otázky. Pro někoho je totiž hrozný problém napsat "nemám zájem".
14.07.2015 21:16  
cerv
Nejsem toho názoru, ze tahle zmena je smysluplná. S kým jsme si natolik sympatictí, ze pluska jela obema smery, tam to jen tak nezapomenu a nemusím to tudíz extra vyhledávat. S takovým clovekem zústanu v kontaktu a za nedlouho tohle oznámkování tedy uz stejne nehraje roli, kontakt udrzují významnejsí veci. Pokud jsem to prece zapomnel, tak k tomu hodnocení doslo nejspís nejakým okamzitým náhodným hnutím mysli, jehoz význam se brzy zase ztratil v nenávratnu. Na druhou stranu mínuska byla takrka vzdy celkem spolehlivým indikátorem povahy - jedna z dúlezitých vecí pri hledání kontaktú. Jak, kdo ho dal, za jakých okolností to bylo, tak i kdo ho dostal, jak na to zareaguje. Ze se kvúli tomu nekdy 2 primitivní povahy porafaly, pokud mozno jeste "verejne", taky výmluvne o leccems vypovídá, co není k zahození, kdyz si chci o nekem ve vlastním zájmu udelat svúj úsudek. K tomu naprostá vetsinu plusek, co jsem dostal, padla naprosto mlcky, bez jakéhokoliv komentáre, za co konkrétne mají být - jsou mi tedy jen na 2 veci: na nic a na h. Dokonce jsem dostal i takováhle tichá pluska, ze z profilu dárce jednoznacne vyplynulo, ze to byla jen udice, co vyhodila slapka ci zlatokopka.
14.07.2015 21:13  
Pollux
Ne, neměla zůstat. Je to seznamka a seznamka je o tom, aby se tu lidé vzájemně poznávali a měli možnost nějakým způsobem projevit sympatie. Je to přesně tak, jak to zde uvádějí. Jsou zde pitomci, kteří zcela úmyslně záporné hodnocení používali k úplně jinému účelu, než bylo původně myšleno. Rozdávat negativní hodnocení bez rozmyslů a za účelem toho, abych druhého jen vyprovokoval fakt na seznamku nepatří.
14.07.2015 21:00  
vydracek
Muj nazor: minuska mela zustat, kdo to umi pouzivat, tomu minus nevadi. A kdyz ti da nekdo plusko tak jak mu das najevo ze neni tvuj typ? tim ze mu taky nedas plusko to asi neni stopro; nekdo zapomene nebo se dlouho neprihlasi a dotycnej pak ceka ceka ... a nakonec umre :D A ze tu nejaky inteligenti s IQ parni zehlicky minuskovali aby si zvysili sebevedomi nebo kuli svymu egu, to bych jako problem vubec nevidel.
14.07.2015 19:26  
GAY_BI_PORADNA_BA
Je to super, že už nie sú mínuská. Mínuská sa ignor sa zneužívali najviac. Nevyrovnané osobnosti sa mohli prejavovať. I tak má tento portál viac negatív ako pozitív, pretože úplne minul svoj cieľ. Buzeranti sa nevedia správať, nevedia spolu komunikovať, viac ako 50% ľudí si tu akurát ubližuje, nič viac.
14.07.2015 18:54  
rick5
Je mi v zásade jedno, či sa zrušili mínuská alebo nie. Za ďaleko väčší problém považujem, že drvivá väčšina užívateľov iboysu nevie funkciu plusiek používať. Funkcia má predsa súžiť na to, že keď o niekoho máte záujem, dáte mu plus. Ak vám ten druhý dá plus naspäť, je jasné, že sympatie sú obojstranné a má nasledovať kontaktovanie správou a ďalšie rozvíjanie komunikácie. Realitou na iboyse je ale to, že užívatelia si pluská prinajlepšom vzájomne udelia, poďakujú a to je všetko. To si niekto mýli s blbým Facebookom, kde sa lajkuje každá blbosť. Tu to má ale iný zámer. Bohužiaľ, užívateľmi zjavne nepochopený...
14.07.2015 18:29  
mojmir66
je fajn, ze minuska uz nejsou. protivaha, dualita, ci jak to jeste chcete nazvat, ta v zivote neni potrebna. naucme se neodsuzovat a nehodnotit. staci brat lidi, ze jen jsou, ikdyz nam necim nesedi. nesudme a nechtejme druhym ukazat, ze jsme jakoby neco vic a on je pak hure hodnocen podle nasich meritek. nesudte, protoze nakonec poznate, ze sami sebe soudite...
14.07.2015 17:59  
Samael.
Odstranění mínuska je hloupé, dualita je základem všeho, nevím, co je na mínusu, jako vyjádření nesympatií tak špatného. Pokud je tu plus, mělo by být i mínus, kterým se dalo naprosto jednoznačně a jednoduše na blbou zprávu odpovědět.
14.07.2015 17:43  
Tomboy75
super, že není už mínus!!!
14.07.2015 17:41  
daimonos
mínuská mali ostať, treba nejakú protiváhu k tým pluskám predsa.
14.07.2015 16:57  
hafik
Tommixqo: děkujeme za nahlášení, chybu jsme opravili
14.07.2015 16:36  
Tommixqo
Skontroloval som to. Je to naozaj tak!
14.07.2015 16:34  
Tommixqo
Teraz som zistil, že sa mi v zozname asi medzi pluskami zobrazujú aj profily, ktorým som dal mínus, ale už nie sú nijako označené. Neviem čo s tým.
14.07.2015 16:27  
Tommixqo
To že sa hodnotenie malo používať na vyjadrenie sympatití som nevedel... je to niekde napísané? Sú na stránke vôbec nejaké tutoriály/ ako začať/ základy používania?
14.07.2015 16:05  
Anariko
Nelíbí se mi odstranění mínusek :D Mě docela bavilo dávat mínuska fake/škaredým/trapným profilům :)